Darmowa dostawa od 200,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

REKLAMACJE

Jeżeli chcesz zgłosić reklamację na zakupiony przez Ciebie towar, zachęcamy do skorzystania z opisanej poniżej procedury. Reklamacje należy składać na adres Usługodawcy.

Jeśli dołączysz do paczki dowód zakupu (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu dowodu zakupu) oraz wypełniony formularz dostępny po zalogowaniu w panelu klienta, będziemy w stanie sprawnie rozpatrzyć Twój wniosek. W przeciwnym wypadku możemy mieć problem z identyfikacją Twojej paczki.

Wnioski reklamacyjne rozpatrujemy w terminie 14 dni. Procedura reklamacji:

  1. Pobierz formularz oświadczenia zwrotu: RocDay_-_Formularz_Reklamacji_PL.pdf
  2. Wypełnij oświadczenie za pomocą programu Adobe Acrobat Reader lub wydrukuj i wypełnij ręcznie. W opisie możesz się z nami podzielić swoją przygodą.
  3. Prześlij formularz na adres shop@rocday.com. W tytule napisz “Reklamacja nr ”
  4. Spakuj towar, oświadczenie oraz dowód zakupu jeśli go posiadasz (dowodem zakupu jest paragon, faktura lub wydruk z panelu klienta wraz z oświadczeniem o zgubieniu  dowodu zakupu)
  5. Wyślij paczkę na adres: 

ROCDAY sp. z o. o.
Morenowe Wzgórze 7/31
80-283 Gdańsk

Prawdziwe opinie klientów
4.9 / 5.0 137 opinii
pixel